CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

السبت، 5 سبتمبر 2009

ارتعش قلبي ....



إرتعش قلبى عندما رأيته و أحسست بقلبه يهمس أنين

إرتعشت دقاتى بداخلى عندما تلاقت عينانا فسألت عنه السنين

كم أحبك ...وأعشقك ...وأهواك...فى كل لحظة حنين

ولا أجدك معى دائما وكأن أحلامى دائماً سراب أليم

ماذا فعلت بى حتى أتألم فى حبك وحدى هكذا ........؟
!

وأنت لا تشعر بى عندما يكون قلبى حزين

ورغم ذلك مازلت أرتعش

أرتعش دائماً عندما أراك ولا أعلم متى تهدأ رعشة قلبى وحبك بداخلى كبير

ترتعش يداى عندما تشتاق لعناق يديك ويغمرها حبنا الجميل

فأنا الآن أحاول أن
.....

أمحى ذكراك بداخلى لأنك تجهل عنى دائماً

ياعشقى ويا فارسى وياحبى الأول والأخير

لأن قلبى لا يقبل الهوان لأنك بداخله مالكه ولكن قلبى بداخلك أسير

وماذا بيدى أن افعل وأنا ..............


* *******************************************

تحياتي لكم ""TiTo

53 انا هنا هنا هو:

وردشان smilyrose يقول...

السلام عليكم

ما اجملها من مشاعر حب فياضة

تنبع من قلب عاشق يبحث عن الحب

نعم حبا بكل ما تحتوية الكلمة

ارتعاش ورجفة من قوة احساس جارف

الحب نعم ما اجمله من شئ يحيا به الكون

جوجو يقول...

السلام عليكم

الله الله ايه ياعم الكلام الجميل ده

كلمات البوست هايلة يا محمد

تحياتى

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

smilyrose

وعليكم السلام

بس ايه الحلاوه دي كلماتك جميله اوووي

تحياتي ليكي

بجد منورتي مدونتي يارب تكرريها بالستمرار

ربنا معاكي يارب

دمتي بكل خير و توفيق

TiTo

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

جوجو

ايه يا عم جوجو هههههههه ايه النور ده

حرام عليكي هيا ايه الكهرباء ببلاش ولا ايه

تحياتي ليكي يا جوجو

دمتي بكل سعاده


TiTo

Noora يقول...

هاي كيفك كل عام وانت بخير
انا عندي ليك سؤال بجد عمرك 14
14 وكل هالعشق والحب والغرام والقلب المكسور ؟؟؟؟؟؟؟
في مدونتي شات بوكس رد علي هناك وياليت نبقى اصحاب
جنا

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

حنـــــــ وردهـ ـــــــــــــــــان

الحمد لله تمام

وأنتي بخير

هههههههه أيوة عمري 14 ليييه صغير ؟

مش العمر الي بحدد

المهم

أن شاء الله نبقى أصحاب

تشرفت بصداقتك

شوية قهوة يقول...

السلام عليكم

اولا شكرا على زيارتك

ثانيا مدونتك حلوة والبوست ده جميل

جدا وان شاء الله هستمر على متبعتك

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

كلام من قلبي

وعليكم السلام

بشكرك جدا على الزيارة الجميلة دي

أتمنى أن تكون مستمرة

تحياتي

tito

شمس النهار يقول...

الكلمات رقيقه جدا
وكالعقد المنظوم

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

شمس النهار

تحياتي ليكي بكل سعاده

بجد منوارني بقدومك ده و يارب

دمتي بكل حب و مرح




TiTo

osha يقول...

جميل أوي إحساسك بجد لو انت فعلا حاسس بكدة ربنا يكون في عونك... مدونتك أجمد مدونة في المنطقة

غير معرف يقول...

انا جييييت اهو يابشمهندس تيتوووووو

الله الله الله ايه ياعم الجمال دا

مدونتك رااااائعه وبدون مجامله ولا نفاق

شوفت انا صريحه اتعود منى على كدا بقى

ههههههههههههههههههه

كلماتك كمان حلوه مووووت تسلم ايدك

حنين

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

Blogger osha


الله الله على مرورك الجميل ده و يارب يستمر

والله منوارني تحياتي ليكي

دمتي بكل حب

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

7annen

ههههههه ايه النور ده الباشمهندسه عندي لالالالا مش مسدق ايه النور ده كلو

تحياتي ليك و ان شاء الله بجد كل يوم و التاني بحب هندسه اكتر و اكتر

و يارب تستمر زيارتك ليا علشان النور ميقطعش في المدونه ههههههههههههه

دمتي بكل سعاده

Unknown يقول...

مشاعر جميلة
وكلمات رقيقة
لكنها حزيــنة
تحياتى

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

norahaty

هههههههه شرفتيني و نورتيني والله

بس يارب يارب حضرتك متكونيش اتأخرتي على الشغل و لو اتاخرتي بجد انا اسف ليكي

شكرا اوووي على حضرتك الجميل ده

تحياتي

دمتي بكل خير و سعاده و نجاح

جوجو يقول...

السلام عليكم

ازيك يا محمد اخبارك ايه

حلو اوى الاستايل جديد مبروك عليك

تحياتى

fL0weR-giRL يقول...

ايه بس الحلاوه ديه

المدونه جميله اوي

انا ان شاء الله هزورك علطول

طبعا اذا انت موافق ^_^

** تقبل مروري **

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

جوجو

ازيك يا جوجو تاني مره ايه ده انا مش قد ده كلو هههههههههههه

تحياتي

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

fL0weR-giRL

نعم هوا ايه ده حضرتك تخشي زي ما انت عايزه طبعا موافق

بجد انا سعيد اوووي بالزياره الجميله دي
تحياتي لكي بكل حب

و ان شاء الله هتلاقيني عندك كل بوست هتلاقيني معلق عليه

و شكرا ......

بيطرية ومش بايدى يقول...

كابتن كابتن
ممكن اقول حاجة ازاى يعنى كلامك جميل كده اينعم انا لسه ماقرتهوش بس الجواب باين من عنوانه
وتحط صورة وااااااااد........بلاش نشتم احنا صايمين بلاش ناخد ذنوب عشان التراكوة
عايز رايى لا
طيب انا رايى انه برده مش ظريف اه ماسكة نفسى بالعافية
فتك بعافية يا اخويا على بال ما اروح اقرا وارجع تانى
احجز اللى بعديه ماشى

بيطرية ومش بايدى يقول...

اه شكل كده ست الكتكوتة هى اللى كتبت البوست مش كتكوت باشا
المهم ياستى احب اقولك حاجة خدتها من البوستات التانية اللى برده بتكلم ف نفس حوار الحب يعنى وكده
ان الحب اللى بجد ماينفعش يتنسى
ممكن تفارق حبيبك لكنك ماينفعش تفارق حبه


اسالك سوال واحد
بما انى اول زيارة لمدونتك
وده اول تعليق
ايه انطباعك عنى؟؟؟؟؟؟؟؟
بدون مجاملات
هاستنى ردك
سلالالالالالالالالام عليكم

حفيدة عرابى يقول...

مدونتك جميلة
وكلامك اجمل
بس بجد مش قادرة امسك لسانى
مدرسة بقى والحركات دى
معلش استحملنى
اولا انت 14 سنة لسه صغير اوى على الكلام ده
ولوكنت كبير كنت هقولك كلام غير كده

بس سنك
لا يحتمل كلام زى عن العشق والهوى
والقلب المنكسر
والحاجات دى

المشاعر الحلوة والحب مش مرتبطين بسن انا عارفة
واحنا فى سنك
كنا بنحس بمشاعر حلوة كده

بس الصور زيادة كتير
بصراحة يعنى حرام

خلى الحب ده الدافع انك تحسن مستقبلك
انك تطور من شخصيتك
خليه يساعدك ويساعدنا نبقى بنى ادمين بجد
لكن نعيش حياتنا حب وبس
ماينفعش
ماتزعلش منى
انا فى سن والدتك

الكنز المفقود يقول...

ازيك يا TiTo

عامل ايه
ايه اخبارك
تمام
طب الحمد لله

ادينى اهو زرتك بمدونتك الجميله وبجد حلوه اوى

وكلامتك رائعه جدا

ومليئه بالاحساس

(ماذا فعلت بى حتى أتألم فى حبك وحدى هكذا ........؟!)
اقولك انا عمل انه حبك وحسسك بالامان وشعور الحب تجاه


اتمنى لك التوفيق

حبيبه

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

بيطرية ومش بايدى

أيه كابتن دي

معلش أنا ليا أسم والله أسمي محمد

ولو كنتي متعرفيش . أسمي برده تيتو

إلي أنتم عرفينه كويس .

وعلشان تبقي عارفة كل واحد في الدنيا

ليه وجهة نظر مختلفة

وأنا عمري محطيت أي صورة إلا وأنا

عندي وجهة نظر محددة للصورة دي

ووجهة نظري يا أستاذة أن الي أنتي

بتقولي عليه وااد ده مسلم

مش عشان تركي يبقى مش مسلم

لا أنا أعرف تركيين كتير مسلمين

وأتأكدت كمان من أنه مسلم

المهم

بالنسبة بأه للتعليق التاني

ده

كتكوتة مين . دي أساسا مدونتي لوحدي

أه قصدك على الجملة الي أنا كاتبها

بره لالا دي عجبتني مش أكتر فكتبتها

على العموم أنتي حرة في البووست

ده رأيك أنتي من وسط أراء كتير

مختلفة أما أنا فوجهة نظري حاجة

تانية خالص

مش لازم تعرفيها ..

أما بأه أنطباعك بالنسبالي

أظن كلامي واضح

الشاطر يفهم

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

لقد خلقنا الله احرارا

دي وجهت نظر حضرتك

شكرا لتعليقك

تحيااتي لكي

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

بحــ * الحــيـــاة * ـــر

الحمد لله تمام

نورتي المدونة بجد

بشكرك على تعليقك الجميل ده

تحيااااااااااتي لكي

TiTo

**sad smile** يقول...

السلام عليكم

أيه يا تيتوووو

فينك من زمان

أيه بس الموضوع الجامد ده

أنا رأي أن الموضوع جميل أوي

يا رب يزيدك هبل

هههههه بهزر

يا رب يزيدك تقدم ونجاح

أتمنالك كل الخير

دمت بكل الود الدائم

تحياااااااااااتي لك

dark angel

السفاح والسفاحة يقول...

أيه ده

أيه قصر الحب الي أنتا عايش فيه ده

لم الدور شوية

يعني

علشان متبوظش لما تكبر

سلام يا عم الرومنس

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

السفاح والسفاحة

طيب براحه شوية حضرتك

شكللك عصبي أوي

المهم ده رأيك

وشكرا

تحيااتي

TiTo

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

**sad smile**

وعليكم السلام

ههههههه
أنا أهو

على العموم شكرا أوي على التعليق الجميل

أتمنى أن تكون زيارتك مستمره

تحيياتي

بيطرية ومش بايدى يقول...

يانهار ابيض
انت زعلت ولا ايه
ايه يا محمدينو اولا بالنسبة لكابتن
انا مش بشتمك والله انا ماكنتش اعرف اسمك وبعدين كابتن دى انا بقولها كده عادى يعنى بقلد فيلم علاء ولى الدين بتاعت كابتن هو كله ضرب ضرب كده يعنى ساعات باخ الافيشات دى واتكلم بيها عشان اضحكم بس وربنا يعلم انا عمرى ما حاولت اجرح حد وخصوصا حد قريب من سنى انت شكلك بتاخد الامور بحساسية شوية

وبعدين انت بتقول الاخ مهند ده مسلم
ماشى ياعم على فكرة انت لو تعرف ان تركيا اصلا حاكمها بنته اما جت تتجوز عملت فرح اسلامى وكانت لابسة الحجاب و كل العيلة بتاعته كانت لابسة لبس محتشم يعنى تركيا مش كافرة
بس ثوانى وبراحة كده هو فى مسلم يعمل اللى كان بيعمله انت عارف ان اكتر حالات الطلاق ف الوطن العربى كانت بسبب المسلسلات التركية بلاش دى هتقول الغلط ف المسلمسن اللى مش عارفين يفرقوا مابين الصح والغلط
طيب شوفت الاعلان بتاع سيراميك رويال شوفت اللى كان عمله
مش اى حد يبقى اسمه مسلم يبقى خلاص



انت شكلك كارهنى اصلا من الاول

ياسيدى الاختلاف ف البط لا يفسد للوز صنية

على العموم انا هاسحب كلامى لو ده هيعمل بينا مشاكل


سلام يا محمدينو

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

بيطرية ومش بايدى

لالا والله مش كرهك ولا حاجه انا حبيت بس اسبت برائتي في القضيه هههههه

خلاص حصل خير و ربنا معاكي يارب

و اسف لو كونت قليت ادبي

و هنبقا اصحاب ده بعد قولك يعني

تحياتي

دمتي بكل حب .. يا دكتوره .

بيطرية ومش بايدى يقول...

صوانى وحلل
هو فيه محمدينو قمر يقل ادبه توتوتوتو كده انا ازعل منك
وبعدين بتستاذن نكون اصحاب
يابنى احنا اشاسا اخوات من ساعة ما جيتلى ع المدونة بتاعتى وامال هى نورت من شوية
دمتم بخيييييير
فى رعاية الله

الحــ ــزين يقول...

الحــ ــزين
ولالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
انتا فين وحشتنى والله
على فكرة مكنتش اعرف ان موضيعك جميلة كدا ...الا قلى انتو مش جايين عندنا قريب ولا ايه استغنيتو عننا خلاص
وحشنى ياحمو والله
الحــ ــزين

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

الحــ ــزين

حبيبي والله منورني

يا راجل مش عايز اتغر بقا و اقول كل مواضيعي حلوه هههههههه

بس ابقا تعايل و احكم

كل سنه و انت طيب يا محمد

لالالا مش حكايت كدا هيا بس شويه ظروف معرفناش ننزل

تحياتي

و كل سنه و انت طيب كمان مره العيد بكره هتسني العيديه ههههههههه

بيطرية ومش بايدى يقول...

اه صحصيح شوفت نسيت
كنت هاقولها
كل سنة وانت طيب وعيد سعيد عليك وعلينا

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

بيطرية ومش بايدى
ل
لالا عادي ولا يهمك و هو انا اطول

كل سنه و انت طيب منك اانا كدا هتحسد

و انتي طيبه تحياتي

و كل سنه و كلكو طيبين يارب

تحياتي يا ناس هستنى العيديه ههههههه

TiTo

b7bko awy ya nas 3ed s3ed 3leko kloko ya rab baaaaaaaaaaay

ghorBty يقول...

كل عامـ وانتمـ في قائمة الابرار الخاشعين

كل عامـ وانتمـ عون للضعفاء والمحتاجين

كل عامـ والسنتكمـ تلهج بذكر الله الجليل

كل عامـ وهناكـ ملك ينادي ان الله قد جعلكمـ من المعتوقين ..

كل عامـ وانتمـ بخير ..

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

ghorBty

بشكرك جدااااا

على الزيارة

ويارب تكون مستمرة

تحيااااااااتي

دمت بكل الخير

وكل سنة وأنت طيبة

اقصوصه يقول...

كل عام وانتم بخير

حـــلـــم كـــان يقول...

ايه ده كله والله جامده

تسلم الايادى

محمود رياش يقول...

مدونة جميل
بكل صراحة وبدون مجاملة اعجبتنى
بساطة فى الاسلوب ومعانى جميلة

الى الامام دائما

http://nour-close.blogspot.com/

نور

حياه بلا عنوان يقول...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
جميله الكلمات قوى
منتظرين المزيد
تحياتى

الحــ ــزين يقول...

الحــ ــزين
بس انت ليه مكبر نفسك انت لسه مش 16
وعلى العموم الكلامات جميلة جدا بس اللى مش حلو انك مش بتسال
وانا بسال مكنش عيش وبلياردو
برحتك
دومت بكل خير

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

اقصوصه

و انتي بخير يا قمر ربنا معاكي

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

حـــلـــم كــــان

والله انتي مشرفاني بحضورك الجميل ده

و يارب نشوفك علطول

و اتمني لكي كل سعاده و يسر في حياتك

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

nour

متشكر اووي ليك يا جميل ربنا يخليك

و ان شاء الله هنبقا اخوات يا نور قبل ما نكون اصحاب

و هزورك قريب ان شاء الله بس انت عارف الدراسه و كدا

تحياتي لك

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

حياه بلا عنوان

و عليكم السلام و رحمه الله و براكته

المزيد فين بس و الدراسه جت في بعد الدراسه مزيد بس ههههههههه

والله العظيم بتكلم بجد انا معتش بدخل نت الي كل فين و فين اعمل ايه حكم القوى

*^*AL.7aAzZeEnN*^* يقول...

الحــ ــزين


...............

.......


انا مش عارف اقولك ايه بس يا حبيبي بس اعمل ايه انت عارف الي فيها الدراسه ثم الدراسه ثم الدراسه اعملك ايه يعني اخلعها و خلاص

يا ريت لاكن مش بأيدي اعمل حاجه !!!!

تحياتي ليك يا محمد و يارب تكون بخير

و لو العيش و البلياردو ياريت الأيام ترجع بينا ل ورا علشان في حاجات كتير اووووي

غلط في حياتنا لازم كونا ناخد بالنا منها

يلا بقا سلام انا هقوم احل واجب رياضيات

بس بردو مش فاهم فيه حاجه هشوف كدا ممكن اوصل لل النتيجه

سلام يا محمد سلم على حبيبي كلهم

الحــ ــزين يقول...

الحــ ــزين
ايه الحاجة اللى انت نفسك تقولهالى ومش عارف
ولا ايه الحاجة اللى غلط ومش عارف
انت مش واضح وضحلى بس ممكن

Unknown يقول...

قلبك مازال اخضر يبنض بحب طاهر فياض المشاعر فيطبع هنا كلمات من نغم عذب
يشدو به القلب
بجد تسلم الايادى

2alam_Rosas يقول...

إرتعشت دقاتى بداخلى عندما تلاقت عينانا فسألت عنه السنين

كم أحبك ...وأعشقك ...وأهواك...فى كل لحظة حنين

ولا أجدك معى دائما وكأن أحلامى دائماً سراب أليم

ماذا فعلت بى حتى أتألم فى حبك وحدى هكذا ........؟!

وأنت لا تشعر بى عندما يكون قلبى حزين



الله قد ايه الكلام حلو ولمسني من جوة